- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- 933
- 11 May 2011, 18:18
- Texhnolith
- Wangan Warrior
- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- 933
- 11 May 2011, 18:18
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- 933
- 11 May 2011, 18:18
- Texhnolith
- Wangan Warrior
- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- 933
- 11 May 2011, 18:18
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
- SstennizZ
ik wil de ca18 laten mappen ergens van het voorjaar/zomer.
qua vermogen wil ik richting de 350/400 pk wat voor injectoren gebruiken jullie bij dit soort vermogen?
cheers!
qua vermogen wil ik richting de 350/400 pk wat voor injectoren gebruiken jullie bij dit soort vermogen?
cheers!

Nürburgring count: 2


Siemens DEKA 575cc
Stuk makkelijker/goedkoper verkrijgbaar dan die nismo/japanse 555cc dingen.
edit: wat voor turbo heb je?
Stuk makkelijker/goedkoper verkrijgbaar dan die nismo/japanse 555cc dingen.
edit: wat voor turbo heb je?
Nissan 200SX - S13 - CA18DET
t28 van een s14
waar had jij ze vandaan gehaald merijn?
waar had jij ze vandaan gehaald merijn?
Nürburgring count: 2


Ik heb zelf Bosch EV14 injectoren gehaald. Ook goedkoper dan nismo/tomei idd.
aah supra sport levert de bosch ev14's

Nürburgring count: 2


t28 van s14 zal een 280 misschien richting 300pk geven.. ligt aan de mapper, staat van auto en turbo enzo.
Het zijn deze injectoren:
http://www.fiveomotorsport.com/3102-imp ... mitsubishi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ze van hun ebay shop gekocht
Het zijn deze injectoren:
http://www.fiveomotorsport.com/3102-imp ... mitsubishi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ze van hun ebay shop gekocht

Nissan 200SX - S13 - CA18DET
huidige setup levert 310 pk bij 1.0 bar op moment.
volgens de bouwer kunnen we nog een stuk verder, ik ga het mee maken!
bedankt in ieder geval voor de hulp!
volgens de bouwer kunnen we nog een stuk verder, ik ga het mee maken!

bedankt in ieder geval voor de hulp!
Nürburgring count: 2


Originele s14 turbo zal denk ik best op zn max zitten met 320pk. Dat was de mijne iig wel op mn s14.
Gemapt met 740cc toen, en z32 maf. Als je richting de 400 wil zou ik toch eerder aan een gt2871r denken.
Gemapt met 740cc toen, en z32 maf. Als je richting de 400 wil zou ik toch eerder aan een gt2871r denken.
ik ga het mee maken er lijkt me dat met mappen in ieder geval nog winst uit te halen valt.
het zal in ieder geval beter lopen dan de chip op het moment
het zal in ieder geval beter lopen dan de chip op het moment

Nürburgring count: 2


Raar dat Steve bij mij met mijn "t28bb" van een S15 (gt2560r) niet boven de 292pk kon komen dan.. en dat was op 1.2bar.
Nissan 200SX - S13 - CA18DET
Weet je toevallig ook welke er geschikt zijn voor de redtop?merijndj wrote:t28 van s14 zal een 280 misschien richting 300pk geven.. ligt aan de mapper, staat van auto en turbo enzo.
Het zijn deze injectoren:
http://www.fiveomotorsport.com/3102-imp ... mitsubishi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ze van hun ebay shop gekocht
~ If something slows you down, move lanes, shift back and FLOOR IT! ~
~ Mijn R33 GTS-T Spec 2 ~
~ Mijn R33 GTS-T Spec 2 ~