- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Suburuuh
- 1286
- 28 Mar 2012, 21:28
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Gionnie
- 291
- 22 Oct 2012, 20:55
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Jayy
- 573
- 13 Nov 2009, 01:27
- Patrick
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Patrick
- phyxsius
- 232
- 04 Jun 2012, 20:49
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
- phyxsius
- 232
- Patrick
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- phyxsius
- 232
Van boven lijkt het net alsof je godweet hoeveel plek hebt in die bochten, maar als je streetview bekijkt staan er ineens allemaal paaltjes
.

Vandaag op mijn werk een order voorbij zien komen voor een R35 black edition met carbon Recaro's, PF schijven/blokken rondom, Akrapovic uitlaatsysteem en nog wat erg leuke goodies afkomstig van DBM engineering. Op papier goed voor 686 pk. Gaf best een flinke optelsom zo alles bij elkaar. De persoon heeft volgens collega's meer leuke speeltjes in de garage staan.
Nurburgring count: 1
Ik 'rol' graag rond in het gespendeerde geld, zondag vorige week was weer zo'n moment 
Maareh, Gionnie, heb ik jou(w auto) daar nu gemist? Wilde nog ff proefzitten in de bride!

Maareh, Gionnie, heb ik jou(w auto) daar nu gemist? Wilde nog ff proefzitten in de bride!
World Rally Blue BugEye MY01, CRASHED it, NO rebuild and now in a RED Ford S-Max 2.5Turbo Daily Family Racer!.
Ik dacht altijd dan een oem miata lip niet kapot te krijgen was, maar dat blijkt weer eens anders te zijn
.
Hoe houden jullie met gv lips die dingen in godsnaam heel?!

Hoe houden jullie met gv lips die dingen in godsnaam heel?!

Ik was wel aanwezig met het hok maar het stoeltje zit er nog niet in aangezien ik nog wacht op de seatmount die nog binnen moet komen.Suburuuh wrote:Ik 'rol' graag rond in het gespendeerde geld, zondag vorige week was weer zo'n moment

I have champagne tastes but only a beer budget.
Ben reuze benieuwd wat ze er van gaan maken! Klinkt redelijk interessant.
http://www.autoweek.nl/nieuws/23001/kle ... e-in-tokyo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoweek.nl/nieuws/23001/kle ... e-in-tokyo" onclick="window.open(this.href);return false;
Nurburgring count: 1
Als het meezit ben ik binnekort in het bezit van een datsun
hoop zo dat het doorgaat..

Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Die brandweerman vindt het volgens mij nog best mooi hahahaha! Kiekt'm glimlachen
.

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
ja.. ik zat ook te kijken van huh.. lacht die rotzak nou..

Jeetje....datie dat overleeft, die heeft wel veel en veeel te hard gereden...
Maar goed, weer een S13 dag vandaag....dode accu....ver van huis, leuk....
Auto ophalen bij de lasser ging ook niet zoals gepland, de update zien jullie wel verschijnen in Silly haar topic
Maar goed, weer een S13 dag vandaag....dode accu....ver van huis, leuk....
Auto ophalen bij de lasser ging ook niet zoals gepland, de update zien jullie wel verschijnen in Silly haar topic
Wat voor Datsun dan?Jayy wrote:Als het meezit ben ik binnekort in het bezit van een datsunhoop zo dat het doorgaat..
cool ding maar een enorme berg werk en er is weinig voor te krijgen hier in de buurt
zelfs ik heb er maar weinig voor

En als Eric weinig heeft zegt dat wat hoor.....

Klopt, zat nog te twijfelen maar er zit inderdaad een enorme berg werk aan helaas en kort daarna had iemand al aanbetaald dus hoefde ik er niet meer over te twijfelen

Wist je dat ik enorm twijfel tussen de SX helemaal aan te pakken, of verkopen nu die nog een beetje stock is en een Rex7 uit de Uk te halen?
Keuzes keuzes....
Keuzes keuzes....
rex is wankel is blijven sleutelen, bouw je sx maar goed

Alle auto's hier op het forum is blijven sleutelen, dat maakt een rex niet speciaal. En een rex, ik zou zeggen, lees je goed in. Je moet namelijk wel rekening houden dat je er iets anders mee om moet gaan (geldt eigenlijk ook voor alle performance autos)
Daar ben ik me van bewust, met name op koelgebied, geen kleine stukjes ed.Leander wrote:Alle auto's hier op het forum is blijven sleutelen, dat maakt een rex niet speciaal. En een rex, ik zou zeggen, lees je goed in. Je moet namelijk wel rekening houden dat je er iets anders mee om moet gaan (geldt eigenlijk ook voor alle performance autos)
Die zijn erg slecht, scheelt dat we dan nog een daily hebben voor zulke dingen, mijn werknis dik een uur rijden, dat gaat ook prima...
Het hele ontwerp van de rex en de wankel blijven me fascineren