- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
- Rolo
- Rolo
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
- leonIS200
- 31
- 08 Dec 2013, 17:05
- Car: Lexus IS200
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
- bob.
- 1340
- 29 Mar 2010, 11:08
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Bop
- 329
- 16 Mar 2013, 15:05
- Car: Mazda Miata (NA)
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
- phyxsius
- 232
- 04 Jun 2012, 20:49
- Bop
- 329
- 16 Mar 2013, 15:05
- Car: Mazda Miata (NA)
- Tienus
- 28
- 02 Mar 2014, 15:00
- Car: Toyota Glanza
- Rolo
- smeck
- 95
- 18 Nov 2012, 18:10
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Patrick
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
Twee van deze

twee wandsteunen tbv de monitoren
twee mini displayport naar hdmi kabels

twee wandsteunen tbv de monitoren
twee mini displayport naar hdmi kabels
ローリングシュートNice, dat is wel makkelijk verhuizen haha, proficiat!
Gister, voor de 626, nieuwe rode Koni's voor achter en RX7 SA S1 voor schokdempers en remmerij.
Gister, voor de 626, nieuwe rode Koni's voor achter en RX7 SA S1 voor schokdempers en remmerij.
Yes. Maar inkorten hoeft niet, rx7 spul verlaagd de auto al met 7cmm.
Lijkt maar zo denk, is het zelfde. Alleen nog ff kijken voor veren.
Tof stoeltje!
Tof stoeltje!
Het was behoorlijk koud op weg naar de Ring. Dus onderweg gestopt voor winterhandschoenen voor op de motor.
Heb nog nooit zo'n warme handen gehad
.
Heb nog nooit zo'n warme handen gehad
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Toch wel fijn idd onderweg.
Gister heeft Tim voor mij 3 Dellorto Dhla 40 carburateurs opgehaald.
Mijn solex carburateurs zijn verkocht naar Duitsland. Nu kan ik tenminste zonder probleem onderdelen aankomen
Gister heeft Tim voor mij 3 Dellorto Dhla 40 carburateurs opgehaald.
Mijn solex carburateurs zijn verkocht naar Duitsland. Nu kan ik tenminste zonder probleem onderdelen aankomen
besteld bij ikea,
bureau
bed
twee nachtkastjes
kunnen me Works mooi onder
bureau
bed
twee nachtkastjes
kunnen me Works mooi onder
ローリングシュートGeboekt:
2 Toegangskaarten
2 Tribuneplaatsen
1 Campingplaats
Voor......de 24 Hours of Le Mans!!!!!
2 Toegangskaarten
2 Tribuneplaatsen
1 Campingplaats
Voor......de 24 Hours of Le Mans!!!!!
Lexus IS400 Sportcross in the making.
viewtopic.php?f=15&t=3734" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=15&t=3734" onclick="window.open(this.href);return false;
een antieke (2de handse) canon eos 350d met een hele hoop extra's, om toch wat te proeven van fotografie en om gewoon betere foto's te kunnen maken in het algemeen.
kitlens 18-55
sigma 18-50 (waarom deze er bij zat, geen idee..)
sigma 55-200
camera tasje
uv-filters
2gb/ 1gb cf kaartjes
boek van 300 diepgaande pagina's over fotografie met de 350d
was een mooie deal dacht ik zo!
kitlens 18-55
sigma 18-50 (waarom deze er bij zat, geen idee..)
sigma 55-200
camera tasje
uv-filters
2gb/ 1gb cf kaartjes
boek van 300 diepgaande pagina's over fotografie met de 350d
was een mooie deal dacht ik zo!
Eigenlijk gisteren alweer maar toch: Een ESAB aristoTIG DC 200A apparaat:

Kwam met (nieuw) :
TIG toorts
Massa kabel en klem
Reduceer ventiel

Kwam met (nieuw) :
TIG toorts
Massa kabel en klem
Reduceer ventiel
Nissan 200SX - S13 - CA18DET
Nice Merijn! Staat bij mij ook hoog op het verlanglijstje (samen met nog een hoop ander gereedschap
)
Same here, ik heb toevallig vandaag zo'n ding in me handen gehad, erg mooi maar gaat wel ff tijd in zitten voor ik dat goed beheers 
Ik had een downpipe en midden demper van racingbeat besteld, daar heb ik zojuist wat universele RVS uitlaat delen aan toegevoegd.
Als ik een beetje geluk heb mag ik het tig apparaatje gebruiken met het lassen van die uitlaat
Ik had een downpipe en midden demper van racingbeat besteld, daar heb ik zojuist wat universele RVS uitlaat delen aan toegevoegd.
Als ik een beetje geluk heb mag ik het tig apparaatje gebruiken met het lassen van die uitlaat

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Netjes! Wil ook nog een keer een tig apparaat om daar eens mee te oefenen, het miglassen heb ik ondertussen wel uitgespeeld :p
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."
Ik heb een dagje mogen spelen met TIG tijdens een korte lascursus (1 week lassen bij een lasschool en dan MMA, MIG en TIG wat doen, lasinstructeur gaf daarbij aan dat ik aanleg heb voor lassen
).
Daarna heb ik nog eens een uurtje aluminium (AC) mogen Tiggen bij mijn werkgever destijds, dat ging best goed
Dat is inmiddels ook alweer 6 jaar geleden dat ik voor het laatst een TIG in mijn handen heb gehad.
Nu kwam dit apparaat voorbij, voor een zeer nette prijs.. Kon het gewoon niet laten staan
Zeker icm een nieuwe toorts + reduceer + massa kabel, welke minstens al zoveel kosten (inkoop) als de helft van wat ik betaald heb
Ik heb gisteren de eigendoms cilinder menggas omgeruild voor een cilinder met puur argon, dus kan nu gaan testen en wennen aan tiggen...
Koop ik volgende maand wel weer een cilinder voor menggas voor de MIG
Heb net ook een bestelling gedaan bij http://www.heelgoedgereedschap.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (TIP), is een erg goede en goedkope webshop met oa veel handgereedschap, las apparaten en toebehoren heeft (nee, mijn machines komen daar niet vandaan).
Diverse gasmondstukjes, spantangen, spantanghouders, doosje wolfraam electrodes, TIG handschoenen en toevoegmateriaal etc..
Daarna heb ik nog eens een uurtje aluminium (AC) mogen Tiggen bij mijn werkgever destijds, dat ging best goed
Dat is inmiddels ook alweer 6 jaar geleden dat ik voor het laatst een TIG in mijn handen heb gehad.
Nu kwam dit apparaat voorbij, voor een zeer nette prijs.. Kon het gewoon niet laten staan
Zeker icm een nieuwe toorts + reduceer + massa kabel, welke minstens al zoveel kosten (inkoop) als de helft van wat ik betaald heb
Ik heb gisteren de eigendoms cilinder menggas omgeruild voor een cilinder met puur argon, dus kan nu gaan testen en wennen aan tiggen...
Koop ik volgende maand wel weer een cilinder voor menggas voor de MIG
Heb net ook een bestelling gedaan bij http://www.heelgoedgereedschap.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (TIP), is een erg goede en goedkope webshop met oa veel handgereedschap, las apparaten en toebehoren heeft (nee, mijn machines komen daar niet vandaan).
Diverse gasmondstukjes, spantangen, spantanghouders, doosje wolfraam electrodes, TIG handschoenen en toevoegmateriaal etc..
Nissan 200SX - S13 - CA18DET
niet vandaag maar afgelopen zondag, en de auto al 500KM gebruikt!

Het piept, kraakt, werkt, maar wat is het genieten, rij nu zo veel mogelijk binnendoor, nostalgische radio, wat kleine plannen met de auto, en lekker opknappen. De auto heeft echt karakter vind ik

Het piept, kraakt, werkt, maar wat is het genieten, rij nu zo veel mogelijk binnendoor, nostalgische radio, wat kleine plannen met de auto, en lekker opknappen. De auto heeft echt karakter vind ik
Nice!!!
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."
Vandaag mijn Kraftwerk setje binnen gehad.
Erg blij mee

Gr Tienus
Erg blij mee

Gr Tienus
Prachtig karretje!phyxsius wrote:niet vandaag maar afgelopen zondag, en de auto al 500KM gebruikt!
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 0919_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 4373_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
een combinatiehendel voor mn s13!
Misschien voor de grap nog 2/3 andere parts kopen en dan heb ik onderdehand alles vervangen sinds ik em heb gekocht als daily -.-
Misschien voor de grap nog 2/3 andere parts kopen en dan heb ik onderdehand alles vervangen sinds ik em heb gekocht als daily -.-
Vanmiddag een aanbetaling gedaan voor een Honda:

Helaas nog niet rijden, aangezien ik de benodigde vermelding op het pasje nog niet heb.

Helaas nog niet rijden, aangezien ik de benodigde vermelding op het pasje nog niet heb.
Nurburgring count: 1
Ik heb rijles gehad op een cb600 (2011 model meen ik) erg soepele fietsjes 
succes met de laatste loodjes voor je rijbewijs en alvast veel veilige kilometers !!
succes met de laatste loodjes voor je rijbewijs en alvast veel veilige kilometers !!
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Nieuwe computer

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)