- Skippy
- Wangan Warrior
- Skippy
- Wangan Warrior
- Borovan
- 422
- 17 May 2010, 21:07
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Skippy
- Wangan Warrior
- Skippy
- Wangan Warrior
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Rogé M
- 692
- 09 Jun 2011, 18:12
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- 27 Jul 2009, 14:34
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Patrick
- Kapitein Iglo
- Texhnolith
- Wangan Warrior
- Skippy
- Wangan Warrior
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Texhnolith
- Wangan Warrior
Ik heb een Facebook "page" gemaakt voor Wangan Warriors. 
De WW leden zijn admins van de page. Hierop kunnen we foto's, filmpjes, events en dergelijke over Wangan Warriors laten zien aan iedereen die op Facebook zit.
Neem maar eens een kijkje..
Facebook.com/Wangan-Warriors
De WW leden zijn admins van de page. Hierop kunnen we foto's, filmpjes, events en dergelijke over Wangan Warriors laten zien aan iedereen die op Facebook zit.
Neem maar eens een kijkje..
Facebook.com/Wangan-Warriors
Ja ik heb alleen foto's gepakt die ik op m'n laptop heb. De rest moet ik eerst even opslaan, dan zet ik die er ook op.
vind ik leuk maar even gebruikt
Nissan Skyline R33 GT-R Vspec
Ik vind het vet, John! Ziet er gaaf uit.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Thanks. 
Er moet nog veel meer content op komen natuurlijk. Maar zo bereiken we in ieder geval een nog breder publiek.
Er moet nog veel meer content op komen natuurlijk. Maar zo bereiken we in ieder geval een nog breder publiek.
We hebben ondertussen over de 100 volgers op onze Facebook pagina.
En dat met een leuke verspreiding.
65 Netherlands
7 Belgium
7 United Kingdom
4 United States
3 Australia
3 Germany
2 France
2 Portugal
1 Switzerland
1 Spain
1 Bulgaria
1 Georgia
1 Italy
1 Poland
1 Ireland
1 Puerto Rico
1 Austria
En dat met een leuke verspreiding.
65 Netherlands
7 Belgium
7 United Kingdom
4 United States
3 Australia
3 Germany
2 France
2 Portugal
1 Switzerland
1 Spain
1 Bulgaria
1 Georgia
1 Italy
1 Poland
1 Ireland
1 Puerto Rico
1 Austria
Had een paar dagen terug ook gelikt.
Nurburgring count: 1
Zolang Wangan Warriors maar niet gaan Twitteren wordt ik lid!
Alhoewel Twitter ook wat goeie publiciteit op zou kunnen leveren...
Alhoewel Twitter ook wat goeie publiciteit op zou kunnen leveren...
Kijk eens rechtsboven aan de pagina. WW zit op twitter :p
Krijgen de laatste tijd veel likes mensen
we're going B.I.G.
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Ja, ik krijg ook altijd mailtjes als iemand WW weer eens leuk vindt... Hoe komt dat dat het ineens zo hard stijgt? Iemand ergens de Facebook link aan het hoeren ofzo?
Ja bij mijn Need For Speed fansite gaat het ook hard. 116 likes in 10 dagen!
We hebben laatst wat dingen op de 7Tune pagina gezet, ik denk dat het daardoor komt.Kapitein Iglo wrote:Ja, ik krijg ook altijd mailtjes als iemand WW weer eens leuk vindt... Hoe komt dat dat het ineens zo hard stijgt? Iemand ergens de Facebook link aan het hoeren ofzo?
Maar ik doe ook af en toe een Like vanuit Wangan Warriors op posts/foto's van andere pagina's, zoals Driftworks, Speedhunters, etc. (Rechts boven bij Account kun je op "switch to page" (of zoiets) klikken, en dan kun je posten als Wangan Warriors inplaats van je eigen naam, ook op andere pagina's.)
Over die mailtjes trouwens, als je ze niet wilt ontvangen dan kun je ergens in het menu de e-mails uitzetten. (Ik zal vanavond even posten hoe dat moet als je het niet kan vinden.) Iedere WW clublid is admin van de Facebook pagina dus iedereen krijgt die mailtjes.
Klopt 7tune hebben een foto van mijn sil80 en de r32 van John op hun pagina geblogt dus denk dat het ook een beetje daardoor komt
?
Nou ik denkt dat het ligt aan het feit dat links op de 7tune pagina 'likes' staan en dat Wangan daar de hele tijd tussen staat 
Nagezien de meeste japans georienteerde mensen wel weten wat de Wangan is zullen ze daar wel snel op klikken en al onze aweseomness zien
Nagezien de meeste japans georienteerde mensen wel weten wat de Wangan is zullen ze daar wel snel op klikken en al onze aweseomness zien