- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- Sco0p
- 851
- 30 May 2009, 20:00
- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- 933
- 11 May 2011, 18:18
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- 933
- 11 May 2011, 18:18
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Location: Roermond
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- 933
- 11 May 2011, 18:18
Afgelopen week m'n 5 lug conversie gemonteerd.
Hierbij zat dus ook de kit van Max voor meer stuuruitslag:

dit spul werkt echt.... het is te simpel voor woorden qua functie maar het effect is enorm!
ik moet helemaal wennen aan m'n auto, met een kleine beweging aan je stuur krijg je ten opzichte van standaard een veel grotere uitslag aan de wielen. In combi met de toyo's ben ik nu dus mezelf vrijwillig zijdelingse whiplashes aan het geven
ik heb maar 1 ding te zeggen....
KOOP HET!
het is fantastisch...
Hierbij zat dus ook de kit van Max voor meer stuuruitslag:

dit spul werkt echt.... het is te simpel voor woorden qua functie maar het effect is enorm!
ik moet helemaal wennen aan m'n auto, met een kleine beweging aan je stuur krijg je ten opzichte van standaard een veel grotere uitslag aan de wielen. In combi met de toyo's ben ik nu dus mezelf vrijwillig zijdelingse whiplashes aan het geven

ik heb maar 1 ding te zeggen....
KOOP HET!

het is fantastisch...
Nürburgring count: 2


Ik dacht die dingen werden alleen gebruikt om tijdens het driften een grotere hoek te halen, maar volgens jou heeft het dus ook een positief effect op het stuurgedrag in z'n geheel?? Interessant


daar is het in eerste instantie ook voor bedoeld,
maar door het verplaatsen van je bevestiging van de stuurkogels en dus een andere afstelling van de stuurstangen krijg je dus ook een grotere stuur uitslag bij een kleinere stuur beweging ten opzichte van stock.
voor het goeie zou je het eigenlijk moeten proberen!
maar door het verplaatsen van je bevestiging van de stuurkogels en dus een andere afstelling van de stuurstangen krijg je dus ook een grotere stuur uitslag bij een kleinere stuur beweging ten opzichte van stock.
voor het goeie zou je het eigenlijk moeten proberen!

Nürburgring count: 2


Tot het een keer regent, dan wilde je dat je gewoon weer je normale stuuruitslag hebt
.
(als je niet aan het driften bent dan)

(als je niet aan het driften bent dan)
hoezo?
afgelopen week heeft het bijna alleen maar geregend. het is niet zo dat er dingen totaal anders zijn, het stuurt alleen sneller.
afgelopen week heeft het bijna alleen maar geregend. het is niet zo dat er dingen totaal anders zijn, het stuurt alleen sneller.
Nürburgring count: 2


Nouja als je echt 100% zou geven in de regen is het moeilijker corrigeren als je minder nauwkeurig kan sturen.
Een beetje hetzelfde idee als een groot stuur tegenover een klein stuur.
In de regen heb je liever een groter stuur.
Een beetje hetzelfde idee als een groot stuur tegenover een klein stuur.
In de regen heb je liever een groter stuur.
Dan geef je toch geen 100% in de regen...
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Op straat doe je dat natuurlijk ook niet, maar als je eens een trackday doet en het regent toevallig.
ik heb nu een veel directer gevoel met de auto en meer controle dus geloof me, zit wel goed!
ja dan denk ik dat ik niet de baan op ga of in ieder geval rustig aan zal doen. gaat om de lol, risico's zijn er maar in hoeverre je het opzoekt is aan jezelf.
maar in de regen 100% geven op r888 hmmmmm baawls!
ja dan denk ik dat ik niet de baan op ga of in ieder geval rustig aan zal doen. gaat om de lol, risico's zijn er maar in hoeverre je het opzoekt is aan jezelf.
maar in de regen 100% geven op r888 hmmmmm baawls!

Nürburgring count: 2

