- Luminous Flux
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
- Patrick
- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
Besloten om de IS200 op MP te zetten dus hier ook maar gelijk adverteren!
Merk & type auto: Lexus IS200 sport
Bouwjaar: 2001
Prijs: SOLD
Km stand (wel NAP): 210.000 (wordt nog af en toe mee gereden)
APK: december '12
Minpunten: gebruikersporen buitenkant (geen nieuwe auto meer natuurlijk), mist een knipperlicht kapje.
Pluspunten: Leuke sedan, nagenoeg origineel, net interieur, handgeschakeld
Modificaties/Extra's:
KONI geel dempers + verlegingsveren
TTE einddemper (oem Toyota/Lexus)
Blackhousing koplampen met Xenon
Eventuele bijzonderheden:
Stijlvolle sedan!




Voor meer info zie MP (Vandaag geplaatst, bieders waren er al snel bij): http://link.marktplaats.nl/547665737
Reden van verkoop: IK MIS MIJN S14! Dus er zal een S14(a) terug in de plaats gaan komen in de (nabije) toekomst.
Merk & type auto: Lexus IS200 sport
Bouwjaar: 2001
Prijs: SOLD
Km stand (wel NAP): 210.000 (wordt nog af en toe mee gereden)
APK: december '12
Minpunten: gebruikersporen buitenkant (geen nieuwe auto meer natuurlijk), mist een knipperlicht kapje.
Pluspunten: Leuke sedan, nagenoeg origineel, net interieur, handgeschakeld
Modificaties/Extra's:
KONI geel dempers + verlegingsveren
TTE einddemper (oem Toyota/Lexus)
Blackhousing koplampen met Xenon
Eventuele bijzonderheden:
Stijlvolle sedan!




Voor meer info zie MP (Vandaag geplaatst, bieders waren er al snel bij): http://link.marktplaats.nl/547665737
Reden van verkoop: IK MIS MIJN S14! Dus er zal een S14(a) terug in de plaats gaan komen in de (nabije) toekomst.
Last edited by Luminous Flux on 27 Apr 2012, 17:02, edited 5 times in total.

ruilen voor mijn swift?

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Luminous Flux wrote:Reden van verkoop: IK MIS MIJN S14!
Dus verkoop of ruilen tegen S14(a)

Rob !!! koop dit als daily ipv je S14 en doe de civic ook de deur uit !!
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Ik heb natuurlijk al met Rob gesproken voordat ik hier gepost heb maar ik ben op zoek naar een stock LHD S14(a) en daarbij liggen vraagprijs en budget net te ver uit elkaar om het voor beide interessant te maken. Ik heb ook geen zin/ruimte om op mijn gemak alle aftermarket parts er af te schroeven en los te verkopen dus dat gaat 'm voor mij niet worden.
@ John, ik vind de R32 echt een gave machine maar ik wil echt weer een S14
Fairly lightweight, wendbaar en LHD!
@ John, ik vind de R32 echt een gave machine maar ik wil echt weer een S14
