- Kay
- Wangan Warrior
- Borovan
- 422
- 17 May 2010, 21:07
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Kay
- Wangan Warrior
Dussss, ik heb vanmiddag mijn laptop op de grond laten stuiteren, en nu doet ie het niet meer:p. Hij gaat wel aan enzo,maar windows start niet meer volledig en als ik windows herstel wil uitvoeren dan zegt ie dat de harde schijf fucked is. Lijkt me wel aannemelijk aangezien ie rare geluiden maakt. Kun je die zooi gewoon bij de mediamarkt halen, of moet ik tot maandag wachten om ergens anders een nieuwe te kopen?
1983 Toyota Carina TA60
als media markt 2.5'' schijven verkoopt dan kun je die daar wel halen ja anders zul je toch echt moeten wachten tot maandag
Nissan Skyline R33 GT-R Vspec
Ik weet niet of de mediamarkt laptop hd's verkoopt maar anders zou je hem daar kunnen halen...
Jah, dat ik er daar eentje kan kopen als ze het hebben, snap ik ook wel. Was meer de vraag of zij die rotzooi ook verkopen.
Gelukkig was MyCom vandaag ook open, dus heb ik daar een nieuwe gehaald. Inmiddels windows weer geinstalleerd, en nu ben ik bezig met alle programma's e.d. weer te installeren enzo. Wat een gekut weer
.
Gelukkig was MyCom vandaag ook open, dus heb ik daar een nieuwe gehaald. Inmiddels windows weer geinstalleerd, en nu ben ik bezig met alle programma's e.d. weer te installeren enzo. Wat een gekut weer
1983 Toyota Carina TA60