- Laurens PNut
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Laurens PNut
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Laurens PNut
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Laurens PNut
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
Iemand ervaring met uitlijnen bij http://www.vanessen-banden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Dit omdat dit de dichtsbijzijnde non-Kwikfit/Euromaster/Profile-achtige toko is.
Needless to say, dat ze genoeg kennis moeten hebben om buiten de fabrieksspecs te kijken...
Alternatieven in omg. Arnhem/Nijmegen zijn ook welkom, maar meer dan 30km ga ik er echt niet voor rijden.
Dit omdat dit de dichtsbijzijnde non-Kwikfit/Euromaster/Profile-achtige toko is.
Needless to say, dat ze genoeg kennis moeten hebben om buiten de fabrieksspecs te kijken...
Alternatieven in omg. Arnhem/Nijmegen zijn ook welkom, maar meer dan 30km ga ik er echt niet voor rijden.
NCN Mooiste auto 2009
"Elke bocht is een krom recht stuk"
Nordschleife lapcounter: +/- 103 / 2369 KM / 9m17s schadevrij
Zandvoort snelste tijd: 2:15:038
Time Attack Semi Pro finale: 7e
Profile in Nijmegen heeft mijn S13 uitgelijnd en daar vonden ze het geen probleem om buiten de fabrieksspecs te kijken. Wat ik wilde werd gedaan
Oke, maar ik heb ook mensen nodig met wat eigen inzicht.
Voorheen, toen ik nog in Zwolle woonde 4 mnd terug, ging ik naar Bourgonjen. Daar zagen ze wat mn mods waren en waar ik de auto voor gebruikten en dan wisten ze wat er moest gebeuren.
Zoiets zoek ik nu weer
Voorheen, toen ik nog in Zwolle woonde 4 mnd terug, ging ik naar Bourgonjen. Daar zagen ze wat mn mods waren en waar ik de auto voor gebruikten en dan wisten ze wat er moest gebeuren.
Zoiets zoek ik nu weer
NCN Mooiste auto 2009
En wat bedoel je dan met buiten de fabrieksspecs? Camber instelling?Supernova wrote:Profile in Nijmegen heeft mijn S13 uitgelijnd en daar vonden ze het geen probleem om buiten de fabrieksspecs te kijken. Wat ik wilde werd gedaan
Ja dat is eigenlijk het enige wat ik heb laten aanpassen
Het gaat mij erom dat het een FWD wagen is, met upper camber arms, schroefset en een starre achteras met swaybar.
In mijn geval is het dus voornamelijk belangrijk dat er een goede sporing wordt ingeregeld. Dat maakt of breekt een auto.
In mijn geval is het dus voornamelijk belangrijk dat er een goede sporing wordt ingeregeld. Dat maakt of breekt een auto.
NCN Mooiste auto 2009
MCC Sport in Veghel een optie? Ze hebben genoeg ervaring met preparatie van diverse race en rally wagens. Je kunt hem dan ook nog compleet laten uitwegen, zodat je een goede gewichtsverdeling hebt. Alleen kost dit wat meer tijd.
Nurburgring count: 1
Thnx voor de tip Ben!
NCN Mooiste auto 2009
No prob. Ben er al een paar keer geweest en altijd goed geholpen. Zit alleen iets buiten de 30 km die je vroeg...
Nurburgring count: 1