- Blackout
- Mattijn
- 1216
- 01 Nov 2010, 19:35
- bob.
- 1340
- 29 Mar 2010, 11:08
- Location: Nijmegen
- Mattijn
- 1216
- 01 Nov 2010, 19:35
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Location: Nijmegen
- Ruud
- 2173
- 31 Jul 2010, 19:02
- Location: Roermond
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Location: Roermond
- Rogé M
- 692
- 09 Jun 2011, 18:12
- Location: Nederweert
- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
- Skippy
- Wangan Warrior
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
- PeeSx
- 4500
- 10 Jul 2009, 10:01
- Texhnolith
- Wangan Warrior
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Location: Roermond
- Patrick
- Blackout
- 132
- 17 Jul 2011, 15:47
- Location: Zuid Zuid-Limburg
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Location: Roermond
- sloeber
- 968
- 21 May 2011, 17:40
- sunny1600
- 220
- 13 Jul 2011, 12:14
- Car: Nissan Silvia (S12)
- Location: Eindhoven
Kameraad van me heeft zijn custom widebody P10 te koop staan
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/n ... dium=email" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... et2gwzcssc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gepimped.nl/car/primera-20egt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/n ... dium=email" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... et2gwzcssc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gepimped.nl/car/primera-20egt" onclick="window.open(this.href);return false;
If at first you don't succeed, Use more ducktape!
100nx B13 '96
Micra K11 '96
200SX S13 '89
Bluebird T72 '90
200SX S13 '90
Micra K10 '90
Almera N16 '02
BMW 320I E46 '99
VW Lupo 1.4 16V Sport '03 100PK
100nx B13 '96
Micra K11 '96
200SX S13 '89
Bluebird T72 '90
200SX S13 '90
Micra K10 '90
Almera N16 '02
BMW 320I E46 '99
VW Lupo 1.4 16V Sport '03 100PK
Ik gok dat hier niet de doelgroep zit die je zoekt
Last edited by Mattijn on 16 Nov 2011, 22:39, edited 2 times in total.
'90 Mazda Bro-adster
Mattijn, deze auto is zondag ook aanwezig in oosterhout. Ondanks het polyester gehalte is dit wel een zeer nette wagen. Bekijk het zondag maar eens als je erbij bent.
Misschien voor me beurt gesproken, maar denk toch dat hier de doelgroep niet zit. Ik ga 'm zien zondag
'90 Mazda Bro-adster
Respect voor het werk wat er in zit, voor een primera ziet ie der best gaaf uit
Er zit ruim meer als €25.000 in deze auto, maar dat krijg ik er nooit meer terug, dat weet ik. Daarom vraag ik €2750
Wtfff
Er zit ruim meer als... Ik wilde hem eigenlijk kopen, maar door die zin zie ik er vanaf
.
Die komt 'ie hier in ieder geval niet kwijt nee.
Die komt 'ie hier in ieder geval niet kwijt nee.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Ik vind um iets té overdone, maar er zijn ook mensen die daar van houden en dat vind ik dan een nette prijs voor iemand die een liefhebber is van optische tuning/tjoening!
Wilde het gister eigenlijk al zeggen maar kan het niet voor me houden: wide body = hele lage offset of dikke spacers gebruiken. Period.
De prijs is op zich wel netjes, de primera ziet er verder wel net afgewerkt uit.
De prijs is op zich wel netjes, de primera ziet er verder wel net afgewerkt uit.

Het is maar goed dat ik nog niks gegeten heb vanmorgen, anders lag het nu op m'n bereau.
Zorg dat het ding een mooie stance heeft, leg er een ander blokje in en het kan nog wel iets worden eventueel.
Maar hier zul je hem niet gaan kwijtraken inderdaad.
Maar hier zul je hem niet gaan kwijtraken inderdaad.
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
prijs is in ieder geval niet zo absurd als sommige van die showwagens en ik denk dat de wagen voor die prijs best zal verkopen, alleen niet hier.
Rijst waar veel liefde en aandacht aan gegeven is, blijft rijst.
Lelijk paars rothok
zal wel iets met de smaak van de eigenaar van die auto te maken hebben denk ik :S
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!Texhnolith wrote:ik zou m'n dode hond er nog afschoppen
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
houd 't ontopic aub...
dit soort discussies gelieve via PM doen
dit soort discussies gelieve via PM doen
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Tsja ieder zijn meug 
Denk plant hem gewoon hier
Beter te veel geplaatst als helemaal niet
Hij wil er gewoon vanaf
Nu komt er een micra k10 met een SR20DET
Denk plant hem gewoon hier
Beter te veel geplaatst als helemaal niet
Hij wil er gewoon vanaf
Nu komt er een micra k10 met een SR20DET
If at first you don't succeed, Use more ducktape!
100nx B13 '96
Micra K11 '96
200SX S13 '89
Bluebird T72 '90
200SX S13 '90
Micra K10 '90
Almera N16 '02
BMW 320I E46 '99
VW Lupo 1.4 16V Sport '03 100PK
100nx B13 '96
Micra K11 '96
200SX S13 '89
Bluebird T72 '90
200SX S13 '90
Micra K10 '90
Almera N16 '02
BMW 320I E46 '99
VW Lupo 1.4 16V Sport '03 100PK
Dat klinkt goed 
En ja, smaken verschillen, ik denk dat de meeste autos hier op een styling forum net zo min in de smaak vallen
En ja, smaken verschillen, ik denk dat de meeste autos hier op een styling forum net zo min in de smaak vallen
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Waarom heet het dan een "styling forum"? Swagger jonge!?
100 miljoen miljard PK!
Deze mag trouwens op slot. Is al een hele tijd geleden verkocht.
Nordschleife lap counter
2009: 4
2010: 24
2011: 11
2012: 11
2013: 5
2014: 2
Tracks driven: Nordschleife - Donington Park - Zandvoort - Castle Combe
2009: 4
2010: 24
2011: 11
2012: 11
2013: 5
2014: 2
Tracks driven: Nordschleife - Donington Park - Zandvoort - Castle Combe
