Primera P10 Widebody

Got a car for sale, post it in here
Blackout
132
phpbb3styles ©
17 Jul 2011, 15:47
Location: Zuid Zuid-Limburg

Post by Blackout »

Kameraad van me heeft zijn custom widebody P10 te koop staan

http://www.tweedehands.nl/autos/autos/n ... dium=email" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... et2gwzcssc" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.gepimped.nl/car/primera-20egt" onclick="window.open(this.href);return false;
If at first you don't succeed, Use more ducktape!

100nx B13 '96
Micra K11 '96
200SX S13 '89
Bluebird T72 '90
200SX S13 '90
Micra K10 '90
Almera N16 '02
BMW 320I E46 '99
VW Lupo 1.4 16V Sport '03 100PK

Mattijn
1216
01 Nov 2010, 19:35

Post by Mattijn »

Ik gok dat hier niet de doelgroep zit die je zoekt
Last edited by Mattijn on 16 Nov 2011, 22:39, edited 2 times in total.
'90 Mazda Bro-adster

User avatar
bob.
1340
29 Mar 2010, 11:08
Location: Nijmegen

Post by bob. »

Mattijn, deze auto is zondag ook aanwezig in oosterhout. Ondanks het polyester gehalte is dit wel een zeer nette wagen. Bekijk het zondag maar eens als je erbij bent.

Mattijn
1216
01 Nov 2010, 19:35

Post by Mattijn »

Misschien voor me beurt gesproken, maar denk toch dat hier de doelgroep niet zit. Ik ga 'm zien zondag
'90 Mazda Bro-adster

User avatar
Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Dat denk ik ook niet.

Maar ach, wie niet waagt...

User avatar
Supernova
7337
19 May 2009, 19:32
Car: Nissan Silvia (S13)
Location: Nijmegen

Post by Supernova »

Respect voor het werk wat er in zit, voor een primera ziet ie der best gaaf uit :D
Image

Ruud
2173
31 Jul 2010, 19:02
Location: Roermond

Post by Ruud »

Er zit ruim meer als €25.000 in deze auto, maar dat krijg ik er nooit meer terug, dat weet ik. Daarom vraag ik €2750

Wtfff :roll:

User avatar
Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19
Location: Roermond

Post by Noud »

Er zit ruim meer als... Ik wilde hem eigenlijk kopen, maar door die zin zie ik er vanaf :cheer:.

Die komt 'ie hier in ieder geval niet kwijt nee.
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

User avatar
sloeber
968
21 May 2011, 17:40

Post by sloeber »

gepimped. nl ... hihihi
100 miljoen miljard PK!

User avatar
Rogé M
692
09 Jun 2011, 18:12
Location: Nederweert

Post by Rogé M »

Ik vind um iets té overdone, maar er zijn ook mensen die daar van houden en dat vind ik dan een nette prijs voor iemand die een liefhebber is van optische tuning/tjoening! ;)

User avatar
Luminous Flux
2888
22 Apr 2010, 23:20

Post by Luminous Flux »

Wilde het gister eigenlijk al zeggen maar kan het niet voor me houden: wide body = hele lage offset of dikke spacers gebruiken. Period.

De prijs is op zich wel netjes, de primera ziet er verder wel net afgewerkt uit.
Image

User avatar
Skippy
Wangan Warrior
7017
19 May 2009, 19:16
Location: Vlodrop

Post by Skippy »

Het is maar goed dat ik nog niks gegeten heb vanmorgen, anders lag het nu op m'n bereau.

Vincent_R
Wangan Warrior
5498
19 Oct 2009, 09:05
Location: Oss

Post by Vincent_R »

Zorg dat het ding een mooie stance heeft, leg er een ander blokje in en het kan nog wel iets worden eventueel.
Maar hier zul je hem niet gaan kwijtraken inderdaad.
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!

User avatar
Kevink
999
12 Mar 2010, 15:58
Car: Subaru Impreza WRX

Post by Kevink »

prijs is in ieder geval niet zo absurd als sommige van die showwagens en ik denk dat de wagen voor die prijs best zal verkopen, alleen niet hier.

User avatar
PeeSx
4500
10 Jul 2009, 10:01

Post by PeeSx »

Rijst waar veel liefde en aandacht aan gegeven is, blijft rijst.
Lelijk paars rothok

User avatar
Texhnolith
Wangan Warrior
5142
05 May 2009, 15:56
Car: Nissan Silvia (S15)
Location: Wijchen

Post by Texhnolith »

ik zou m'n dode hond er nog afschoppen :)

User avatar
Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Vraag is dan wel hoe die dode hond op die auto terecht komt... hmmm...

User avatar
Texhnolith
Wangan Warrior
5142
05 May 2009, 15:56
Car: Nissan Silvia (S15)
Location: Wijchen

Post by Texhnolith »

zal wel iets met de smaak van de eigenaar van die auto te maken hebben denk ik :S

User avatar
Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19
Location: Roermond

Post by Noud »

Texhnolith wrote:ik zou m'n dode hond er nog afschoppen :)
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

User avatar
Patrick
4731
26 Aug 2009, 17:41
Location: Afferden

Post by Patrick »

houd 't ontopic aub...

dit soort discussies gelieve via PM doen
Nürburgring count: 20

Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.

Blackout
132
17 Jul 2011, 15:47
Location: Zuid Zuid-Limburg

Post by Blackout »

Tsja ieder zijn meug ;)
Denk plant hem gewoon hier
Beter te veel geplaatst als helemaal niet
Hij wil er gewoon vanaf
Nu komt er een micra k10 met een SR20DET :P
If at first you don't succeed, Use more ducktape!

100nx B13 '96
Micra K11 '96
200SX S13 '89
Bluebird T72 '90
200SX S13 '90
Micra K10 '90
Almera N16 '02
BMW 320I E46 '99
VW Lupo 1.4 16V Sport '03 100PK

User avatar
Anu
Wangan Warrior
6035
19 May 2009, 19:19
Location: Roermond

Post by Anu »

Dat klinkt goed :)
En ja, smaken verschillen, ik denk dat de meeste autos hier op een styling forum net zo min in de smaak vallen :P
Image
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."

Ruud
2173
31 Jul 2010, 19:02
Location: Roermond

Post by Ruud »

Die hebben dan ook geen smaak :mrgreen:



:lol:

User avatar
sloeber
968
21 May 2011, 17:40

Post by sloeber »

Waarom heet het dan een "styling forum"? Swagger jonge!? :lol:
100 miljoen miljard PK!

User avatar
sunny1600
220
13 Jul 2011, 12:14
Car: Nissan Silvia (S12)
Location: Eindhoven

Post by sunny1600 »

Deze mag trouwens op slot. Is al een hele tijd geleden verkocht.
Nordschleife lap counter
2009: 4
2010: 24
2011: 11
2012: 11
2013: 5
2014: 2
Tracks driven: Nordschleife - Donington Park - Zandvoort - Castle Combe

Locked