- Rens
- Wangan Warrior
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- PeeSx
- 4500
- 10 Jul 2009, 10:01
- Patrick
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- 27 Jul 2009, 14:34
- Kapitein Iglo
- Patrick
- Kira
- 136
- 27 May 2009, 22:54
Een klasgenootje stuurde me net of ik iemand kende die nog winterbanden/velgen nodig heeft Vredestein 205/55/16 ze hebben onder een Volvo v70 gezeten dus ik weet even niet welke steek het precies is volgens google 5x108?
Mocht er interesse zijn neem snel contact met me op en dan breng ik je in contact met de persoon die ze weg doet want die zit niet op het forum. Dus gratis en voor niets in de omgeving Uden afhalen.
Mocht er interesse zijn neem snel contact met me op en dan breng ik je in contact met de persoon die ze weg doet want die zit niet op het forum. Dus gratis en voor niets in de omgeving Uden afhalen.
Whatsapp!
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Jup past helaasch niet ivm de remmen. 320mm onder de lolvo jwz!
Denk wel dat ik er iemand voor weet Rens, zal je morgen ff whatsappen.
Denk wel dat ik er iemand voor weet Rens, zal je morgen ff whatsappen.
Lelijk paars rothok
ik heb 4x114.3 en de banden maat past niet
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Laat me maar iets weten. Ze gaan woensdag naar het stort volgens mij dus voor die tijd moeten ze opgehaald worden in Uden.
Onze lolvo heeft 4x100. Waarom de jouwe niet, patrick? Ik dacht dat alle V/S40's 4x100 hadden, als enige lolvo's ever.
ze hebben echt 4x114.3 ik heb vanmiddag nog mijn AE86 velg gepast, alleen de naafdiameter van de volvo is te groot voor de velg.
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
De meeste V40/S40 hebben juist 4x114,3. Deze delen vrijwel hetzelfde onderstel als een Evo 3 =)