gehandicapte kinderen

Need something? ask here.
User avatar
PeeSx
4500
phpbb3styles ©
10 Jul 2009, 10:01

Post by PeeSx »

Ik ben dringend op zoek naar gehandicapte kinderen om langs de deuren te gaan met een collectebus die een kort liedje kunnen zingen in het japans, waarbij ze eigenlijk de bewoners uitschelden zonder dat ze het doorhebben. Dit om geld in te zamelen om zo een RX7 FD te kunnen importeren.

Reacties graag via PM
Lelijk paars rothok

User avatar
Skippy
Wangan Warrior
7017
19 May 2009, 19:16
Location: Vlodrop

Post by Skippy »

Aub.
Image

User avatar
PeeSx
4500
10 Jul 2009, 10:01

Post by PeeSx »

thanks man.. zoek er eigenlijk nog 2
Lelijk paars rothok

User avatar
Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Volgens mij hebben we er zo nog wel een paar.

Nivek
Wangan Warrior
2898
31 Aug 2010, 17:41
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Nivek »

hahaha, lol

Denk dat je wel dubbele teams in mag zetten want een goedkope rx7 moet je zeker niet importeren.

Overigens staat er een leuke nederlandse fd te koop op mp.
Image

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)

Vincent_R
Wangan Warrior
5498
19 Oct 2009, 09:05
Location: Oss

Post by Vincent_R »

@ Peter
:lol: :lol:

Zoiets kan maar bij een iemand in zich op komen :P
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!

User avatar
PeeSx
4500
10 Jul 2009, 10:01

Post by PeeSx »

:D heb af en toe een gekke bui. gewoon een afweer van gevoelens. je weet toch!

:P
Lelijk paars rothok

Vincent_R
Wangan Warrior
5498
19 Oct 2009, 09:05
Location: Oss

Post by Vincent_R »

Moet kunnen toch :D
Ik kan er smakelijk om lachen :P
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!

J3D
705
25 Aug 2009, 15:39
Location: Nijmegen

Post by J3D »

Whaha wel een vett idee hoor ;)
Image
200sx RS13 Stage 2.... SOLD! New project next summer!!

User avatar
Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Help Johan aan een 6-bak en een BBK.

Sjorske
185
19 Nov 2009, 19:50

Post by Sjorske »

ben ook gehandicapt of moet het geestelijk zijn ;) met een lolly in me hand kan ik wel door voor 12 jaar :mrgreen:
Willpower is no match for horsepower...

User avatar
PeeSx
4500
10 Jul 2009, 10:01

Post by PeeSx »

JAA Sjors zit bij het team! snoepjes mee op de mooie trip naar de gevoelige ouderen met een dikke knip! :P
Lelijk paars rothok

Rensfd3s
3
01 Aug 2012, 18:22

Post by Rensfd3s »

Zou het geloofwaardig zijn als je al aan komt met een rx-7 ? :mrgreen:

Sco0p
851
30 May 2009, 20:00

Post by Sco0p »

is dit dan nu de eerste echte 'holy thread resurrection!' van wangan warriors? :D

Image
Image

User avatar
Kay
Wangan Warrior
2928
07 May 2009, 19:16
Location: Roermond

Post by Kay »

Nee, volgens mij is dat al eens eerder gebeurt :P. Wil niet zeggen dat dat plaatje wel op zijn plek staat :P.
1983 Toyota Carina TA60

User avatar
Patrick
4731
26 Aug 2009, 17:41
Location: Afferden

Post by Patrick »

2010 topic ook ;)
Nürburgring count: 20

Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.

User avatar
Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Kan best.

JDMark
672
09 Jun 2010, 21:50

Post by JDMark »

Ik heb PDD NOS en ze vragen mij vaak nog om een identiteitsbewijs, Ben ik zielig genoeg Peter?? :mrgreen:

User avatar
Supernova
7337
19 May 2009, 19:32
Car: Nissan Silvia (S13)
Location: Nijmegen

Post by Supernova »

Zoek je nog steeds Peter?
Image

User avatar
Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Image

User avatar
Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19
Location: Roermond

Post by Noud »

HAHAHAHAHAHAHAHAH!
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

User avatar
Robin260z
612
12 May 2011, 23:48
Location: Rosmalen

Post by Robin260z »

Johan moet je eens voor de gein snel van jou avatar naar die foto kijken en weer terug. En dan paar keer achter elkaar

Kapitein Iglo wrote:Image

User avatar
Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

IK KAN ER NIET MEEERRRR TEGEEEEEEE.... hOOOOOOOEEEEEEEEEE!

User avatar
Kevink
999
12 Mar 2010, 15:58
Car: Subaru Impreza WRX

Post by Kevink »

Topickick nooooooo
Its a resurrection!!!!!!!

En ik begon hier als een mongool, no pun, te lachen om die foto en avatar.
Hoe leg ik dit nou weer uit...

User avatar
PeeSx
4500
10 Jul 2009, 10:01

Post by PeeSx »

Hahaha ik zoek nog steeds :p ooit komt het er..
Lelijk paars rothok

Post Reply