- PeeSx
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- PeeSx
- 4500
- 10 Jul 2009, 10:01
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- J3D
- 705
- 25 Aug 2009, 15:39
- Location: Nijmegen
- Sjorske
- 185
- 19 Nov 2009, 19:50
- PeeSx
- 4500
- 10 Jul 2009, 10:01
- Sco0p
- 851
- 30 May 2009, 20:00
- Kay
- Wangan Warrior
- Patrick
- JDMark
- 672
- 09 Jun 2010, 21:50
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Location: Nijmegen
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Location: Roermond
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- Location: Rosmalen
- Kapitein Iglo
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
Ik ben dringend op zoek naar gehandicapte kinderen om langs de deuren te gaan met een collectebus die een kort liedje kunnen zingen in het japans, waarbij ze eigenlijk de bewoners uitschelden zonder dat ze het doorhebben. Dit om geld in te zamelen om zo een RX7 FD te kunnen importeren.
Reacties graag via PM
Reacties graag via PM
Lelijk paars rothok
hahaha, lol
Denk dat je wel dubbele teams in mag zetten want een goedkope rx7 moet je zeker niet importeren.
Overigens staat er een leuke nederlandse fd te koop op mp.
Denk dat je wel dubbele teams in mag zetten want een goedkope rx7 moet je zeker niet importeren.
Overigens staat er een leuke nederlandse fd te koop op mp.

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
@ Peter
Zoiets kan maar bij een iemand in zich op komen
Zoiets kan maar bij een iemand in zich op komen
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
Lelijk paars rothok
Moet kunnen toch
Ik kan er smakelijk om lachen
Ik kan er smakelijk om lachen
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
Whaha wel een vett idee hoor
200sx RS13 Stage 2.... SOLD! New project next summer!!
ben ook gehandicapt of moet het geestelijk zijn
met een lolly in me hand kan ik wel door voor 12 jaar
Willpower is no match for horsepower...
JAA Sjors zit bij het team! snoepjes mee op de mooie trip naar de gevoelige ouderen met een dikke knip!
Lelijk paars rothok
is dit dan nu de eerste echte 'holy thread resurrection!' van wangan warriors?
Nee, volgens mij is dat al eens eerder gebeurt
. Wil niet zeggen dat dat plaatje wel op zijn plek staat
.
1983 Toyota Carina TA60
2010 topic ook
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Ik heb PDD NOS en ze vragen mij vaak nog om een identiteitsbewijs, Ben ik zielig genoeg Peter??
Zoek je nog steeds Peter?
HAHAHAHAHAHAHAHAH!
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Johan moet je eens voor de gein snel van jou avatar naar die foto kijken en weer terug. En dan paar keer achter elkaar
Kapitein Iglo wrote:
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
IK KAN ER NIET MEEERRRR TEGEEEEEEE.... hOOOOOOOEEEEEEEEEE!
IK KAN ER NIET MEEERRRR TEGEEEEEEE.... hOOOOOOOEEEEEEEEEE!
Topickick nooooooo
Its a resurrection!!!!!!!
En ik begon hier als een mongool, no pun, te lachen om die foto en avatar.
Hoe leg ik dit nou weer uit...
Its a resurrection!!!!!!!
En ik begon hier als een mongool, no pun, te lachen om die foto en avatar.
Hoe leg ik dit nou weer uit...